Kvällen

Hej!

Kom hem för en liten stund sedan men vi åkte faktiskt från min fasters kalas redan vid 20.30 men vi följde med Mattias och Christin in på fika, eller ja så mycket fika var det ju inte för jag drack en cider och åt muffins som jag hade bakat igår, sen kollade vi på Berg flyttar in.

På min fasters kalas då så kände vi oss inte riktigt bekväma eller det var för att pappas kusiner var där och dom är inte så trevliga mot oss sen pappa sålde mark förut som dom trodde att dom kunde få gratis. Men sen var det inte så jättemycket folk som vi kände heller och sen var dom flesta äldre så inräknat med mej, Mattias, Christin, Björn,Marie, Jan och Ylva och Johan och deras två flickvän/ pojkvän, så låg väl medelåldern på ungefär 50 år. Utan oss hade den väl legat på ungefär närmare 60år eller kanske till och med mer.

Imorn på dagen hinner jag inte skriva något inlägg eftersom jag och mamma ska åka ner till Skövde då och hade tänkt att vi skulle försöka komma iväg rätt tidigt, men får se hur det blir med det eftersom mamma ska fixa lite här hemma först innan vi kan åka.

Mamma pratade med Ida tidigare idag eftersom Max ringde hit men han sa inte så mycket så då tog Ida över och berättade att dom hade fått en kanin som hette Hoppe. Men att dom bara skulle ha honom över sommaren och då tyckte jag synd om barnen så jag skojade med mamma nu att jag kunde ha honom över vintern tills det blir varmt igen.

Vet inte om det blir något inlägg imorn överhuvudtaget det beror helt på vad vi hittar på då, men annars skriver jag ett inlägg på Söndag eftersom mamma hade tänkt att hon skulle åka hem då.

Kram Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0