Inte arg längre

Allvarligt så kan jag inte vara arg på dom där 2 personerna längre, för den ena var min syster och hon var min räddare i nöden alldeles nyss för jag var nere i tvättstugan och höll på att tvätta och råkade smälla igen dörren och hade glömt nyckeln där inne. Så det var bara att ringa henne eftersom hon har en av mina extra nycklar men så klart så passade den inte i låset, för vi är lite moderna här och har brickor som vi använder istället för nycklar. Men iaf så kom hon på att vi kunde ta ett bord som stog inne i manglingsrummet och så kröp hon igenom ett hål som var 30-40cm och kom igenom och låste upp, så känner att det som hände igår helt enkelt måste glömmas.

Den andra personen då blev jag riktigt arg på idag men nu kan jag inte vara arg på den längre heller, för han har lovat att ge oss en andra chans så vi ska träffas igen och se om det funkar bättre nu än den dejten som vi var på tidigare i vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0