Ingen film

Hej!

Skrev ju tidigare att vi skulle kolla på Bond efter att Robinson var slut men det gick inte så bra eftersom jag inte kunde hitta dosan till dvdn och så försökte jag sätta på filmen genom att klicka på själv dvdn. Och det gick ju bra fram tills det att jag skulle välja att se på filmen då kom jag in på där dom pratar om filmen istället och det var jag inte intresserad av eftersom det inte ens var svensk text och ibland är det svårt att häng med i engelskan när dom pratar.

Så nu har vi slagit på och kollar på tvn normalt istället eller ja vi kollar väl egentligen inte så mycket på den utan den står bara på, för både jag och mamma sitter vid varsin dator och kollar runt lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0