Hemma i Dalarna

Hej!

Nu sitter jag här i soffan hemma hos mamma det är väldigt skönt att få sitta här nu efter att ha suttit i en bil i cirka 9 timmar, skulle ju egentligen ha åkt med till Falun men kollade upp hur bussarna från Borlänge gick. Och såg 3 olika bussar och hade turen att hinna med tåget som gick först, kom precis in på stationen som dom ropade ut det tåget för sista gången, sen hämtade mamma mej på stationen här hemma.

Sitter för tillfället och tittar på Nyhetsmorgon på tv4 och väntar på att få höra något från min bror eller hans sambo, för jag tänkte att jag skulle följa med dem till Borlänge idag, har skickat sms till båda men vet inte om dom har gått upp än. Men ska väl ta och gå och klä på mej lite om en liten stund, har filten på mej nu och det är riktigt varmt och skönt. Det var ju liksom -5 grader när vi kom till Borlänge så trodde att jag skulle frysa jättemycket men otroligt nog gjorde jag inte det, hade ju glömt allt vad vinterkläder heter så hade bara tygskor och skinnjacka, inte det mest optimala när man ska upp till sån kyla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0