Gårdagens sista inlägg

Hej!

Eller vad man nu ska skriva så här på natten som det har hunnit bli, har legat och kollat på tv och film ända sen jag kom hem lite före 13 idag men har inte känt för att göra något annat så tyckte att det var helt okej. Först började jag med att kolla på Sex and the city the movie och eftersom jag kände mej väldigt känslig så satt jag och grät en massa, när den var klar så kollade jag på One Tree Hill för att sedan titta på Gossip Girl. Efter det så började jag att kolla på Wipeout och när det nästan var slut bestämde jag mej för att kolla på Bring it on again istället. Efter det så kollade jag på en Callgirls dagbok som tyvärr var sista avsnittet idag och sen det tog slut så har jag bara slö tittat på tv medan jag har suttit med datorn.

Nu känner jag mej väldigt trött så funderar på att gå och lägga mej men kanske inte somnar direkt men kommer iaf sova skönare där än vad jag skulle göra i soffan. Visst soffan är rätt så skön att sova på men eftersom den inte är så stor så får jag så himla ont i nacken när jag vaknar sen och det sitter i ungefär halva dagen sen.

Nej nu säger jag god natt och går och lägger mej i sängen.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0