Från Göteborg till Malmö

Hej!

Nu sitter jag på tåget ner till Malmö eller har suttit här ett bra tag nu men har inte slagit på datorn fören nu eftersom jag behövde ladda mobilen förut, för annars så hade ingen kunnat få tag på mej senare idag. Just nu stannar tåget i Halmstad och jag har lite mindre än 2 timmar kvar tills jag ska gå av, men väl i Malmö så ska jag gå och köpa biljett så jag kan ta tåget till Skurup sen, där Jessica och dom kommer och hämtar mej.

Iaf när jag kom till Göteborg så skulle jag ju gå och lägga in min resväska i en förvaringsbox men jag hade ju inga pengar löst men som tur var så fanns det uttags automater på Centralen så tog ut lite pengar så jag skulle ha något löst. Sen gick jag ner och skulle växla min hundring nere vid boxarna men då ville inte automaten ta den så fick leta reda på någon annanstans att växla och som tur var kunde jag få småpengar inne på Pressbyrån. När jag hade lämnat resväskan och handväskan så begav jag mej ut i Solen till Mango där jag skulle lämna tillbaka lite grejer så fick nästan 400:- tbx där. När jag var klar där så gick jag till Nordstan igen och gick runt där och kollade lite och var in på Apoteket och handlade ögondroppar och plåster eftersom jag hade fått skavsår. När jag hade gått där en stund så bestämde jag mej för att gå in på Mc Donalds och ta någonting att äta och som vanligt så blev det en lilla menyn, men blev mätt på bara hamburgaren så fick slänga resten.

Efter det så gick jag iaf in på Åhlens för att köpa ett par solglasögon för klarar mej inte utan det nu när det är så soligt ute, så hittade på ett par snygga. Och väl tillbaka på Centralen kom jag på att jag hade glömt schampoo, Balsam och tvål hemma så gick in på Apoteket och köpte det. Och sen gick jag och satt mej en stund för att vila fötterna och då fick jag se att jag visst hade mina solglasögon med mej så nu har jag 2 par som är lika. Sen gick jag iaf ner och hämtade ut resväskan och handväskan och fick se sen att det inte var så lång tid tills mitt tåg skulle gå, så då gick jag till Espresso house och köpte en stor Chai latte och vad gott det är.

Nu vet jag inte om jag har något mer intressant att skriva om för tillfället iaf men antingen så skriver jag senare ikväll eller någon annan gång under helgen.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0