Film och annat

Sitter och kollar på ensam hemma som går på tv 4, även om jag har sett den ett flertal gånger så tycker jag att den är lika bra nu som första gången jag såg den. Har egentligen suttit och kollat på tv ett tag nu och innan så tittade jag på Gilmore Girls på 5an.

Har även hunnit med att laga mat också, blev hemgjord pizza med skinka, banan,curry, jordnötter och så klart tomatsås och ost.

Har inte så mycket mer att skriva om så därför tror jag inte att det blir något mer inlägg idag, sen får vi se när jag skriver igen, har faktiskt inget vettigt att skriva om så blir svårt att blogga om då. Men förhoppningsvis så kan jag blogga mycket bättre när jag börjar skolan igen och då ska jag vara riktigt duktig och sköta skolan så bra som man bara kan. Visst jag kanske inte kommer få högsta betyg på inlämnings uppgifter och tentor men ska se till att jag iaf får godkändt så att jag kan ta min examen om några år, ska även höra hur jag gör med alla dom kurserna som jag har missat under den här tiden som jag har varit borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0