Blandat 090402

Hej!

Just nu sitter jag på tåget från Skövde till Göteborg, skulle egentligen inte ha åkt fören efter 12 men kom på att jag fick lov att gå in på Mango i Göteborg och lämna tillbaka 2 saker. Så därför åkte jag redan nu och sen ska jag skynda mej in på Apoteket också och köpa ögondroppar, eftersom jag behöver det nu när jag ska hem till Jessica eftersom dom har katter och jag är allergisk.

Men först när jag kommer till Göteborg ska jag leta reda på skåp där jag kan låsa in min resväska men sen kom jag på att jag inte har några pengar löst men förhoppningsvis hittar jag på något. Har jag tur så tar skåpen kort, kommer iaf håg att dom gjorde det när jag var i Stockholm sist, för jag vill inte dra med mej min resväska på stan. Och om jag hinner så ska jag nog leta reda på något ställe att äta på, annars så blir det väl att jag äter på Mc Donalds eller så får jag köpa med mej en macka eller något sånt så jag får äta på tåget.

Jag skulle ju plocka ihop hemma i lägenheten igår men det var så mycket bra på tvn att jag bara packade resväskan, diskade och plockade ihop lite grann. Men det hade behövts att jag plockade ännu mer men kände inte för att ställa mej sent på kvällen och göra det, sen kände jag inte att jag ville göra det nu på morgonen innan jag åkte heller, så därför kommer jag komma hem till en stökig lägenhet sen. Men det är väl sånt som man får stå ut med när man inte känner för att plocka ihop.

Men sen när jag kommer hem om mer än 1 vecka så ska jag gå in i klädkammaren och hänga upp alla grejer som ligger där inne så nu kommer det bli riktigt bra när det är klart där inne.

Får ta och skriva igen lite senare när jag har något intressant att skriva om.

/ Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0