Arg

Arg är precis vad jag är och det är 2 personer som har gjort mej det och båda ska vara väldigt glada att dom inte är här just nu för då skulle jag visa hur arg jag är. Så för tillfället nöjer jag mej att smälla i dörrar och göra annat som hjälper mej med ilskan jag känner. För den delen ska nog alla vara glada att dom slipper träffa mej idag för det skulle inte vara så roligt för blir på riktigt dåligt humör när jag blir förbannad på nån och det är exakt vad jag är nu.

Vet iaf att jag aldrig mer behöver träffa den ena personen men den andra blir det lite svårare med eftersom det är ett av mina syskon, men får se till att lugna ner mej tills vi ska ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0