090429

God morgon..

Sitter på tågstationen nu och väntar på att mitt tåg ska komma men det kommer ju inte fören om lite mer än 1 timme för fick lov att vara här innan avgångstiden från Göteborg för att jag skulle kunna få ut mina biljetter så så fick lov att gå upp vid 06.45 och var rätt trött efter att inte ha fått sova särskilt mycket inatt. Men jag kommer iaf iväg idag och det är huvudsaken och har fått tag på biljett till Falun också för kollade på sistaminuten biljetterna nu när jag kom hit och fick en biljett från Stockholm för under 200 kronor så det kändes väldigt bra. Menar en biljett som normalt kostar 400-500 kronor fick jag betala 200 kronor för, biljetter till Sthlm betalade jag 52kr för och den till Falun kostade 153 kr tror jag att det var.

Är framme i Falun runt 15.30 och då går jag direkt upp till mamma eftersom jag inte vill gå runt med resväskan på stan, men om det är fint väder så går jag ner på stan en stund och går där ett tag, för vet inte om jag vill vara med mamma på jobbet nu eftersom nån person på jobbet har klagat på att jag har varit där. Mest på att jag har suttit ute i korridoren med mammas dator, men saken är den att det var min egen dator som jag satt med och vi sa det att det alltid finns någon som måste ha något att klaga på.

Det är ju 29 April idag så det är ju snart Maj och nu är det 16 dagar kvar tills vi åker till Korfu och det känns riktigt skönt att få komma till solen och värmen på riktigt igen, visst det är fint väder här och kommer säkert bli ännu finare men det kommer ju inte komma upp i den värmen som vi kommer ha när vi är på Korfu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0