090425

Hej!

Jag skrev ju tidigare att jag skulle ta och diska efter att jag hade gått in från balkongen men det har bara inte blivit så men nu måste jag ta och göra det, för sen är det dags att hoppa in i duschen. Eftersom Theres ringde för en liten stund sedan och frågade om vi kunde träna imorn kväll istället, hade totalt glömt att vi hade bestämt att vi skulle träna idag, sen frågade hon om jag hade hämtat mina grejer hos dem som vi hade med oss hem från Dalarna så sa nej. Och då frågade hon vad jag skulle göra ikväll så sa att jag inte skulle göra något speciellt och då sa hon att jag kunde väl komma och äta middag med dem ikväll för Christians bror skulle också komma.

Så ska ta och gå in och kolla i garderoben efter något snyggt som jag kan ha på mej ikväll kanske blir en klänning eller nått par av mina jeans leggings tillsammans med en fin top.

Dessutom ringde mamma alldeles nyss också och sa att jag hade ringt men det har jag inte alls gjort och har inte ens rört min hemtelefon idag fören hon ringde, så det är ju riktigt konstigt.

Nej nu måste jag sluta svamla och gå in och diska annars kommer jag aldrig få det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0