090417

Hej!

Kom hem för en liten stund sedan då jag åkte till affären när jag slutat skolan och hämtade ut ett paket som hade kommit härom dagen och sen åkte jag hem till min syster för att lämna lite grejer till henne. Men när jag kom dit så hade dom inte kommit hem från affären så gick in och ställde in grejerna och sen gick jag och satte mej på altanen och solade. Såg på vägen att det kom en massa bilar men alla svängde in på vägen före men efter många om och men så kom dom hem iaf och fick se förklaringen varför det tog så lång tid. För både Ida och Max var fulla med choklad runt munnen så dom hade ätit glass efter att dom var klara på affären. Sen gick vi iaf in och Ida fick lov att städa sitt rum för hon hade inte varit så snäll idag och Max gick vi och la så han skulle sova en stund.

Stannade kvar ett bra tag iaf och sen så kollade jag på klockan och bestämde mej för att skynda mej så att jag skulle hinna med bussen som skulle gå 15.52 för min bussbiljett skulle gå ut 16.03 och kändes väldigt onödigt att lägga ut 25:- till, eftersom jag inte har hunnit ladda på mitt busskort.

Har förberett middagen så pannkaks smeten står inne i köket och jäser sen har jag haft i vatten i diskhon så ska gå in och diska nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0