090415

Hej!

Hade tänkt att jag skulle ta en lång och skön sovmorgon men så blev det ju inte så klart eftersom jag vaknade redan efter 08 så satte igång med att rensa bland mina kläder. Och kan säga att det har gått väldigt bra men det är sjukt vad mycket kläder jag har kanske ta och se över vilka kläder som jag ska behålla, för det finns inte en chans att jag kan behålla alla kläderna, har ingen plats för alla. Men när jag höll på och lägga kläderna i högar om dom ska vara inne eller ute så hände det en olycka, för en av högarna välte ner på sängbordet och välte 3 flaskor med vatten. Och vattnet rann ner i lådorna och blötte ner en massa saker, plus att datorn blev blöt och mobilen.

Igår blev jag minst sagt chockad när jag fick ett meddelande på en sida som jag är medlem på från en kille som jag träffade i Januari och han bad om ursäkt för hur han behandlade mej den gången. Och jag vet ärligt talat inte vad jag ska tro, för han sa riktigt elaka saker då och sårade mej verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0