090412

God morgon!

Vaknade alldeles nyss av att det blev så ljust inne i sovrummet och det var mamma som kom in och sa att klockan var09 och sen undrade hon vad jag hade för pinkod till mitt mobila bredband, men den funkade inte så fick leta fram papperet och då hade jag sagt 1 siffra fel. Efter det så gick jag in och duschade och snart ska jag sätta på mej min kjol eftersom jag redan har resten av kläderna på mej.

Jag ska väl snart gå och ta något att äta till frukost och lite senare så ska vi väl åka hem till min syster så mamma får träffa dem ett tag innan hon åker hem idag.

Hade en minst sagt jobbig natt för när jag skulle sova så hostade jag jättemycket så tog en halstablett och lite vatten och sen somnade jag. Men sen vaknade jag igen och hostade så enormt mycket så tog en till halstablett och lite vatten men det ville inte gå över så gick upp och tog lite av min hostmedicin som jag ska ta och sen tog jag även min astma medicin. Och sen gick jag och öppnade vädrings luckan inne i sovrummet det är ju så himla varmt där inne nu på nätterna, det spelar ingen roll vad man har på sej det blir varmt iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0