090408

Hej!

Vaknade strax före 10 och passade på att gå in och duscha så att jag hade det gjort innan jag ska till Borlänge på synundersökning, när jag var klar så fick jag lov att leta reda på telefon nummret till optikern för mamma hade glömt att skriva upp vilken tid jag skulle vara där. Så ringde alldeles nyss iaf och det var Annika som jag ska till som svarade och hon sa att jag skulle vara där kl 15, sen sa hon att det kunde ju vara bra att veta vilken tid man skulle vara där. För jag hade sagt i början att mamma hade bokat en tid åt mej för synundersökning men att hon hade glömt att skriva upp vilken tidf det var.

Så nu sitter jag här i soffan under en filt och har det skönt, ska kolla på tv ett tag eftersom jag ändå inte har något speciellt att göra förutom att jag ska med bussen som går 13, för annars så kommer jag försent till Borlänge. Eftersom jag har rätt så lång tid på mej i Borlänge så ska jag gå runt och kolla lite grann i affärerna såg en jättefin kjol på Vero moda igår så tänkte att jag kunde passa på att ta och kolla på den, skulle behöva ha en kjol i färg tills vi ska åka till Korfu.

Igår kväll när dom andra höll på att tapetsera och installera belysning i köket så passade jag på att kolla på Tax free varor och sen kollade jag även lite på de hotellen på Korfu som har enrums lägenheter och dom flesta ser riktigt fina ut. Och dom ligger även relativt nära båda stranden och stan så det är ju ett stort plus isf, men vi ska ju även hyra bil och ut och åka lite men det tar verkligen inte lång tid eftersom ön är väldigt liten. Bara några mil bred och några mil lång.

Just det igår så satt jag och kollade på ny bikini på nätet men tycker att dom flesta ser trosorna ser ut att vara så låga, men sen gick jag iaf ut på Bubble room och hittade 2 stycken jättesnygga bikinis, som jag beställde så dom skulle komma inom 3-7 dagar.Men sen hoppas jag på att dom sitter bra också men det borde dom göra, men jag tycker inte om när dom har gjort om storlekarna till 36/38 och 40/42, för jag är mer så att jag ska ha 38/40 som det var förut.

Får se när jag hinner skriva nästa gång idag för kommer väl antagligen hem rätt sen från Borlänge när bussarna går så dåligt som dom gör och sen på kvällen ska jag nog hem till min bror och hans sambo. För dom sa att jag fick komma dit och äta eftersom mamma skulle på Afterwork idag.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0