090401

Godmorgon..

Det är alltid lika skönt att vakna av att solen skiner och antar att det är minst lika skönt ute som det var igår, just nu har jag krupit ner i soffan och ligger under filten och har tagit med mej min kudde och har det skönt. Väntar på att Våra bästa år ska börja på 3an och efter det ska jag sätta igång och ta fram det jag ska tvätta idag, det är faktiskt inte så himla mycket som ska tvättas är mest underkläder och kanske några enstaka kläder. Just det jag ska nog ta och tvätta mina nya sängkläder som jag köpte på Ike för ett tag sen, dom är jättefina och lyser upp inne i sovrummet eftersom väggarna är beige/vita.

Ska även ta och kolla mitt konto då 2 av mina objekt på Tradera blev sålda igår och hann skicka ett vinnar mejl igår medan det andra skickades för en liten stund sen. För jag lovade att skicka grejerna så fort som jag såg att pengarna hade kommit in på kontot.

Just det idag är det ju 1a April och jag kan nog vara glad att jag bor ensam så slipper jag bli utsatt för något skämt som jag säkert skulle gått på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0