090404

Hej!

Idag gick jag och Jessca upp efter 12 idag och åt frukost sen gick vi ut och satte oss i solen och bara njöt av värmen. Sen kom katterna ut så då tittade vi till dem ett tag, sen efter 15 tror jag att klockan var så åkte vi in till Skurup och gick på tivoli. Spelade på chokladhjul men ingen av oss hade turen att vinna något, sen ville Jessicas lillebror och hans kompis åka karuseller så då gick jag och Jessica runt där en sväng. Bestämde oss för att kasta bollar på några burkar och om man lyckades få ner alla burkarna med 4 bollar så fick man ett pris. Och jag tyckte att det såg så lätt ut att jag bra fick lov att prova, visst gick det bra men sen när jag hade 1 boll kvar så träffade jag inte dom sista burkarna.

Hittade på dom andra sen när dom var vid "lustiga huset" det var något liknande som det iaf, när dom var klara där så gick vi vidare till såna "klo" automater, där man kan få upp olika saker. Och jag testade flera gånger men missade varenda gång och den sista gången så lyckades jag trycka på knappen så att jag hade ner "klon" innan den hade kommit över mjukisdjuret.

När vi hade gått klart på tivolit så åkte ena halvan av oss hem medan vi tjejer åkte in på affären och handlade lite, så jag passade på att köpa lite godis och choklad. Men när vi kom fram till kassan så var det bara 2 kassor som var öppna och i båda var det jättelånga köer så gick och ställde oss i den ena. Helt plötsligt försvann det en massa folk ur kön och då hade dom öppnat en till kassa men jag stog kvar och det gjorde jag nog rätt i för jag kom ut först.

Nu sitter jag och Jessica här vid varsin dator och väntar på att vi ska äta om ett tag, ska grilla ikväll mums vad gott, till det ska vi dricka cider som vi köpte på Systemet igår, det var första gången för mej:P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0