Äntligen hemma!

Äntligen hemma!

Nu äntligen har jag kommit hem, åkte "hemifrån" klockan 05,57 imorse och kom inte hem fören efter 20,00 =/ tåget skulle gå direkt hem så jag skulle inte behöva byta, men så klart så blev det något fel på det så de fick sätta in ett annat tåg från Stockholm som vi fick åka med.  Kom till Falun 11,17 gick upp till mamma sen gick vi och åt lunch, sen gick vi och kollade på lampor till min lägenhet har ju inget sådant. Sen så gick jag och mötte Jessica och vi gick på stan en liten stund och sen gick vi och tog bussen hem till henne för att jag skulle slippa sitta på mammas jobb och vänta på henne. Det passade ju helt perfekt då hennes familj också skulle till Borlänge på kvällen på shopping kväll, men jag hittade "bara" en tröja och skulle visa Jessica min nya klänning på Vero Moda men dom hade den inte :D kanske för en gång skull får vara ensam om ett klädesplagg iaf för ett tag.

Imorgon ska jag bara vara hemma och sova, Nejdå skall faktiskt vara duktig och ringa några samtal åt mamma. Nu har jag äntligen tagit mej tid att fylla i en lapp om flyttanmälan, all post kan ju inte komma upp hit och mamma får eftersända den det går verkligen inte.

Ska sova God natt/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0