Uppdatering

Det har inte hänt så himla mycket sen sist jag skrev, men vi var och hämtade Max på dagis iaf och den stackaren hade ramlat ute och skapat upp på näsan och i pannan. Så nu ska vi börja kalla honom för våran lilla skrubbpelle för han är konstant blå då han antingen springer in i dörr posten eftersom han inte kollar framåt, utan kollar på allt annat.

Något jag inte har berättat än är att jag har pojkvän, men jag vet inte hur mycket av det han är längre för vi hinner knappt träffa varandra längre då båda pluggar på högskolan. Så jag får ta mej en funderare på hur jag ska göra men ska iaf flörta i helgen när jag ska ut med en kompis. Dessutom har det kännts ganska fel ett bra tag nu eftersom så fort jag ser en kille som ser bra ut så kan jag inte låta bli och jämföra dem och tänka att jag önskar att jag inte hade pojkvän. Någon som har lust att hjälpa mig och säga hur jag ska säga att jag vill göra slut på bästa sätt? Vet att han kommer undra varför jag vill göra det så de kommer vara tusen frågor och jag vill inte svara på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0