Skola, Träning och mat

Hej!

Idag var det som sagt dags för skolan igen och vi hade föreläsning, men det var inte så jätte givande för mig då jag redan har gjort allt det som vi gick igenom så kunde skriva ut allt innan läraren skrivit på tavlan. Fast en bra sak var att läraren var mycket bättre på att förklara alltihop än vad min Naturkunskaps lärare på gymnasiet var. Sedan var det dags för lunch sprang ner på stan för att köpa träningskläder då jag och syrran ska börja och träna ikväll, men fick inte tag på några men kom hem med trosor och bh:ar ist. Upptäckte när jag skulle prova att den jag hade på mej hade gått sönder bandet hade lossnat=(

Skulle haft en föreläsning efter lunch också men jag orkade inte vara kvar så jag tog bussen hem ist. Ska faktiskt vara så duktig och laga maten ikväll, det blir lax i ugnen med sweet chilisås och cream fraiche och sedan potatis till det, extremt gott kan jag lova.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0