Pojkväns uppdatering

Hej igen!

Kom på att jag ska uppdatera lite angående mitt förhållande med min så kallade pojkvän. Efter att Jessica har sagt vad hon tycker att jag ska göra och själv har tänkt efter ganska mycket så ska jag nog göra slut med honom. Vet ju inte ens om han är trogen för när jag skulle flytta så sa han att han inte ville ha distans förhållande, men ångrade sig tydligen.

Sen så såg jag han pres på en hemsida där det stod att han sökte en kk och ställde han mot väggen och frågade varför han hade kvar den, hans svar blev så här: Sen jag träffade dig har jag bara vart in och inte gjort något, vad spelar det för roll om jag har den kvar eller tar bort den?. Hur mycket kan man lita på en sådan kille?

Tänker iaf festa som om jag vore singel i helgen för jag känner att om han kan göra vad han vill så kan jag det med, men skulle aldrig ha sex med nån annan kille innan de var slut. Men annat kan man ju göra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0