Ny dag

Hej!

Idag vaknade jag 7,30 av att jag hörde hur det dunkade till i sovrummet, kollade va det var och fick se att jag hade haft ner min mobil bakom sängen och den är jättesvår att flytta så kom på världens bästa idé, gick och hämtade dammsugaren och lyckades suga så att mobilen fastnade och fick upp den. Sedan gick jag upp och tog en dusch och hamnade framför tvn, sedan ringde jag några samtal åt min mamma sen fick jag panik när jag insåg att bussen skulle gå om 10min.

När jag väl satt på bussen så ringde Jessica efter ett tag och berättade att en fjortis som gick i vår klass på gymnasiet hade kommenterat en bild hon lagt in från Turkiet och skrivit idiotiska kommentarer. Det är så himla tråkigt att vissa inte kan skaffa sig ett eget liv utan måste hacka på alla andra ist, men den här tjejer har alltid varit världens bitch och kommer vara de för alltid. Gick på stan med Jessica ett tag, men hittade inget som jag ville ha det är typiskt när man har pengar och behöver något. Sen gick jag och mötte mamma för att vi skulle gå och äta lunch.

God natt/ Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0