Måndag 29/9

Hej igen!

Nu har jag kommit hem till Skövde igen, mitt tåg gick redan 08.00 imorse, var jättetrött när klockan ringde 06.20 mamma fick tjata på mej att jag skulle gå upp. Fick sms av Erica nu på kvällen när jag lagade mat och hon och Sofia tycker tydligen att jag inte är speciellt schyst mot dem längre. Men vadå ska jag skit i allt bara för att umgås med dem när dom aldrig hör av sig till mej? Orkar rligt talat inte bry mej längre och tydligen så måste jag gå runt och må piss hela tiden bara för att min pappa dog tidigare i September. Visst det är jobbigt att allt gick så himla fort, men jag måste faktiskt fortsätta att leva mitt liv och inte gå runt och älta hela tiden som vissa andra gör.

Imorn börjar skolan igen, kanske inte är så himla sugen på det men ska verkligen fixa det här nu när jag har börjat.  Önskar bara att någon i klassen kunde vara lite intresserad av att prata med mig allttså visst dom i min studiegrupp gör det men ingen annan. Så jag är ensam har ingen att umgås med, man kan ju tycka att det märks när någon är ensam. Det var en person som pratade  med mej i början men den har slutat att göra de nu, är väl inte så himla intressant eller så kanske den inte behöver ha fler vänner än den redan har.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0