Första inlägget

Hej!

Först lite om mej själv då. Är en 19årig tjej som bor i egen lägenhet i Skövde och pluggar till sjuksköterska. Tog studenten från Barn och Omvårdnadsprogrammet i Juni och sedan dess har jag hunnit göra en hel del saker.

I slutet på Juni,början av Juli var jag med föräldrarna till Kreta, det var helt underbart men inte lika skönt att komma hem då jag började att jobba direkt. Sen jobbade jag fram till den 8e Augusti på ett gruppboende där jag också fick förlängt till ett vikariat. Och i mitten på Augusti åkte jag och min kompis J till turkiet och hade det helt underbart :) träffade massa snygga killar så blir nog kanske en resa till nästa år. Sen när jag kom hem var det dags att börja jobba, men då hade jag kommit in på Sjuksköterske programmet. Och nu till sist sitter jag här med en massa skolarbete långt hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0