Diskussion

Nu vill jag ha igång en diskussion här,skriv vad ni anser om abort.

Själv så skulle jag aldrig kunna göra en abort om jag skulle få reda på att jag var gravid, det spelar ingen roll om jag skulle få lov att göra uppehåll i mina studier, jag skulle ta det som det kommer och fortsätta senare. Sitter inte och säger att man inte ska göra abort utan jag tycker att om man tar riskern att bli med barn så ska man kunna ta ansvaret att ta hand om ett barn om man blir gravid.

Själv skulle jag älska att få ett barn, men just nu är det ett problem att jag inte skulle vilja ha barn med min pojkvän, men när jag väl träffar någon som jag skulle vilja ha barn med så skulle jag inte tveka en sekund. Alltså det är ju bra att båda är med på det, men om killen skulle balla ur senare så skulle jag iaf behålla barnet.
 
Vem skulle inte vilja ha en sån här söt krabat?Vem skulle inte vilja ha en sån här söt krabat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0