Dagen

Hej!

Kom nyss hem från Vårdcentralen vi var dit med Ida och de misstänker att hon har urinvägsinfektion så hon fick penicillin, men hon kunde själv inte förstå varför hon skulle ha det när hon var frisk idag. Det är inte alltid så lätt att förklara när hon inte riktigt förstår.

Nu sitter jag och letar efter lite grejer till skolan som jag ska skriva om tills på Torsdag. Direkt efter skolan så ska min seminarie grupp träffas och ge varandra det vi har skrivit om så vi är förberedda tills Provet som kommer om några veckor. Sedan har jag massa annat som jag också måste göra känner lite panik, har prov i Anatomi nästa vecka och har inte läst på något än och ska kunna hela skelettet och en massa muskler plus att vi ska kunna det på Latin.

Hörs ikväll/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0