24/9

Hej!

Idag har vi haft två föreläsningar, den första söög verkligen föreläsaren är helt sjukt virruíg och ser ut som världens tönt. När vi var klara med första föreläsningen hade vi lunch som vanligt hade jag "inte" tid att äta något, utan jag passade på att gå på stan och kolla efter något snyggt att ha på mej på lördag när jag och Jessica ska ut. Och jag hittade en skit snygg klänning på Vero Moda som jag köpte, men vet inte vad jag ska ha för skor till. Hmm det är svårt och veta vad som passar bäst, kanske får ta och visa den för Jessica så får hon säga vad hon tycker.

Imorn ska jag åka med tåget 06.23 raka vägen till Falun, det är X2000 hela vägen men det tar nästan 5 timmar så jag tror de åker över Stockholm. Sen ska jag träffa mamma och luncha med henne och på kvällen ska vi på shopping kväll på Kupolen, träffar förhoppningsvis på Jessica då. Ska se om jag får tag på några snygga stövlar då såg ett par jättesnygga på Eurosko, men vet inte om jag kan ha dem för har problem har så grova vader så kan nästan inte ha några stövlar.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0