Vilse

Hej!

Idag hade vi tenta och skulle börja kl 8.30 men jag hade inte hunnit plugga så mycket att jag kände att det var någon idé att göra den, så får göra den på omtenta tillfället ist. Sen mådde jag inte så himla bra heller har inte gjort det sen igår har jätteont i magen och huvudet. Så åkte till min lägenhet och satt mej där för att plugga till nästa tenta som vi har om en vecka. Den ska jag fixa galant tycker jag för fattar allt som står och sedan har jag varit med på alla föreläsningar förutom en i den kursen, den var innan jag hade hunnit börja här.

Så när jag skulle åka hem skulle jag först till sjukhuset där min systers sambo jobbar och hämta hennes väska i bilen, är inte så långt från min lägenhet men så klart lyckades jag gå fel så när jag kom in till centrum hade jag gått 5 km i en cirkel, visst är jag smart? Men nu sitter jag här hemma och ska ta mej något att äta strax är jättehungrig. Ikväll kommer mamma och de andra ner med mitt flyttlass, ringde henne förut och beställde lite grejer som hon skulle handla åt mej när dom ändå skulle gå på Rättviks marknad.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0