Tåg, Tenta och sjuk

Jaha då sitter jag här på tågstationen och väntar på mitt tåg hem till Dalarna, skulle skriva tenta idag och när jag kom till biblioteket där jag skulle skriva ut min anmälan så hade dom stängt och inte öppnade fören 10 fanns ingen annan stans där jag kunde skriva ut heller så då bestämde jag mig för att ta ett tidigare tåg och sedan skriva tentan en annan gång.

I torsdags var jag iaf till gymmet eftersom jag hade tid med en instruktör, gick och hoppades på att jag skulle få en tjej då killarna som jobbar där är rätt snygga så jag visste att jag skulle göra bort mig på ett eller annat sätt om jag fick en kille. Men inte hade jag sådan tur heller utan jag fick den snyggaste killen och jag gjorde jättebra ifrån mig=D Så nu är jag grymt glad att jag är singel för då behöver jag inte känna mig dum och jag råkar flörta lite;)

Jag har dessutom gått och blivit sjuk:( har både ont i halsen och har ögon inflammation. Det är sjukt jobbigt att inte kunna äta för det gör jätteont då. Men ska berätta en annan sak som är jättebra, i Onsdags så kastade jag min godis påse och min påse med ostbågar trots att det var mkt kvar, men hade bestämt mig för att jag inte ska äta det längre. Visst borde egentligen sluta med läsk också men kan inte ta mina tabletter med något annat då dom smakar jätte äckligt. Och nu har jag inte alls samma sug efter godis och läsk som jag hade förut, det hjälper faktiskt om man bestämmer sig att man SKA sluta det gör det för mig iaf.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0