VAB, shopping och Pankaka

Hej!

Idag skulle jag har varit hemma på VAB för min systerson e lite dålig men när jag kom upp var min syster hemma då hon fick lov att åka hem från jobbet för han hon skulle gå intro hos blev sjuk så de fick lov att åka in på sjukhuset. Men jag var hemma idag iaf mådde inte heller så jättebra:( Tog bussen ner till stan för att köpa en sport bh som jag ska ha när jag ska träna, blev ingen träning idag men ska kolla vilken tid dom öppnar imorn kanske blir å träna på morgonen isf.

Igår vad jag med på en auktion på en ny mobil och jag vann så får den om någon dag då personen som hade den nu skulle skicka den redan idag:P Som ni kanske förstår så är jag inte hemma när jag skriver eftersom mitt internet inte kommer förens nästa vecka nån gång. Är ledig hela denna vecka så ska plugga som bara den nu, sen på lördag har vi tenta och efter den tar jag tåget hem till mamma eftersom jag ska ut med lite annat folk helgen efter=)

Ikväll ska jag laga mat pannkaka med bär i och sen antingen socker eller grädde till det. Mums rikigt gott är det. Sen ska jag ta mig ett bad och skämma bort mig med lite ansiktsmask och en hårmask. Sedan tar jag och lägger mig framför tv:n ett tag innan jag lägger mig, pluggandet får vänta tills imorn.

/Bea


Kommentarer
Postat av: Jessica

Har inte bestämt något med Ellinor ännu om vi ska ut, men de visar sig :P Fast jag antar att hon är jäkligt party sugen, haha.

Men annars kan vi kanske ha filmkväll eller något i stället?

2008-10-06 @ 17:02:12
URL: http://dontsaythewords.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag har bestämt mig för att inte gå ut förens i november. Med tanke på att jag nyss piercat mig och inte vill riskera onödig svullnad. Och sen är jag inte så sugen på att gå ut nå mer denna månaden :P Ska iaf försöka fixa en förfest med lite klasskompisar i november kom jag och Ellinor överens om.

2008-10-07 @ 23:01:38
URL: http://dontsaythewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0