Uppdatering

Hej!

Nu har jag tvättat färdigt eller så var torktumlaren klar för längesedan men satt och kollade på tv så kunde inte gå för det var en väldigt bra film. Jag tycker att jag är duktig när jag vet exakt när tvätten ska vara klar för det är faktiskt ungefär sammma tid varje gång jag tvättar.

Jessica ska ju komma ner och hälsa på i början av December och då har vi bestämt att vi ska ut och festa så båda har kollat om vi kunde hitta på några snygga killar att festa med och så idag så var det en kille här ifrån som hade skickat en flört till mej så vi har skrivit lite till varandra nu den senaste timmen. På måndag ska jag till skolan igen men vi har inte så mycket denna vecka, utan jag följer med resten av familjen hem när dom ska åkaupp på torsdag kväll. Ska ärligt talat bli ganska skönt även om jag var hemma nyss och var hemma i en hel vecka då men iaf då har man någon som hjälper till med maten är så tråkigt att äta själv. Pratade med mamma tidigare idag och hon sa att min bror skulle se till att han hade  bad tunnan igång då skulle vara jätteskönt var längesen nu.


Igår var jag duktig och mailade PCcity att pekfunktionen på min mobil har slutat fungera så jag hoppas att få svar på måndag elle någon gång nästa vecka. Har även fått mitt nya mobil nummer men kan inte byta fören pengarna är slut på det andra.

Så Jessica är du nöjd med min uppdateringar?

/Bea


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, nu börjar det likna något :D

2008-10-26 @ 00:01:46
URL: http://dontsaythewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0