Torsdag

Hej!

Det har faktiskt inte hänt så mycket sedan jag skrev sist, förutom att jag och min syster och barnen skulle ta tåget hem till mamma idag och sen åka tillbaka på Söndag men då är alla tåg på Söndag fulla så vi åker imorgon istället och tar bilen då. Från början skulle vi ha tagit bilen men kom fram till att det var bättre att åka tåg eftersom det är långt och köra och jag inte har något körkort och kan inte byta av min syster.

Dom här sista nätterna och dagarnahar varit enormt jobiga eftersom jag egentligen kan ligga ner då allt slem klumpar sej och det blir svårt att andas så får gå och flera gånger och dricka för att skölja. Nej ska ta och försöka leta reda på lite som jag ska skriva om i min uppgift.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0