Tisdag

Hej!

Idag skulle jag iväg och träna med min syster på eftermiddagen och hon skulle höra av sej, men när klockan var efter åtta ringde hon och frågade om vi skulle träna på morgonen ist. Så jag klädde på mej och packade ryggsäcken och gick till bussen men orkade inte träna alls idag eftersom jag tror att jag har haft feber inatt. Sen skulle vi gå på stan och luncha men eftersom klockan inte var elva än så skulle vi gå och kolla på klänning som min syster kan ha på sej när hon ska gifta sej. Var in på Sisters och hittade en jättefin lila klänning så hon köpte den.

Måste berätta en annan sak när vi var på gymmet idag så vägde jag mej och hade gått ner 3kg sen sist vi var där och dåhar jag inte tränat något alls eftersom jag har varit sjuk i typ två veckor. Jag trodde att när jag ställde mej på vågen att jag skulle ha gått upp eftersom jag inte har gjort något, så blev enormt chockad. Men sen gick vi iaf iväg och skulle äta lunch slutade med en smörgås var men kunde inte äta mådde så himla illa så har smörgåsen med mej hem så ska lägga in den i kylskåpet.

/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0