Söndag

Hej!

Har faktiskt inte gjort så jättemycket hittils förutom att skicka sms till dem som jag vill ska ha mitt nya nummer, men självklart så klantade jag mej och glömde att skriva vem det var som hade bytt nummer så fick skicka ett nytt sms till alla. Vilken soppa det kan bli ibland va?
 
Men jag har iaf varit duktig och börjat fixa lite med inlämningsuppgiften som jag har kvar. Jag hoppas att kunna fp en del gjort idag, fast då gäller det att jag stänger av tvn och sedan inte tänker på något annat än bara skolarbete det kan bli ganska knepigt eftersom jag är expert på att hitta på andra saker. Ska iaf se på Ensam mamma söker ikväll ska bli kul och se när de ska hem till killarna och hälsa på, det enda som är synd är att Johanna inte har valt ut en kille än utan att hon är efter.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0