Sjuk och Ensam mamma söker

Hej!

Sitter här hemma hos mamma och är sjuk, trodde att jag skulle kunna sova länge idag eftersom jag knappt orkar något just nu, men det gjorde jag inte utan vaknade efter åtta och var jättehostig. Så jag bestämde mig för att sätta mig vid datorn då jag fick lov å mejla den som hade lagt vinnande bud på min gamla mobil. Så jag hoppas att det är okej att jag skickar den om en vecka eftersom jag inte har alla grejer till den än.

Igår gick jag och mamma upp till min bror och hans sambo för att se på Ensam mamma söker, då ringde min syster och berättade att hon hade sett Johanna på affären med killen hon har valt så jag vet nu;) Tyckte att hon var lite taskig mot han Christer när hon bara kastade ut honom så där hade ju kunnat göra de på lite snyggare sätt iaf. Och sen att han fick ta sig in till stationen själv hur ska han hitta efter bara ngr dagar? Eftersom jag själv bor i Skövde så vet jag hur svårt det var att hitta i början innan man hade lärt känna igen ställen.

/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0