Plugg och Tv

Hej!

Ikväll har jag hjälpt syrran att rensa lite bär så vi kan göra lingon dricka och sylt, sedan har jag försökt att plugga det har gått så där, men ska ta och plugga lite sen när jag går och lägger mig ist för att läsa en bok. Just nu sitter jag och min systers sambo och tittar på någon film på 5:an, är själva då syrran började jobba 21.00. Är det någon som kan ge mig något råd  hur jag ska göra för att inte skjuta på att plugga? Gör det hela tiden när jag vet att jag har tid på mig, har en uppgift som ska vara klar i November visst har jag gjort en del men har väldigt mkt kvar. Och sen har vi en ny tenta nästa vecka i ett annat ämne, men vi är lediga hela veckan förutom måndag så ska plugga som en galning då kan jag lova.

Filmen som jag såg på var i själva verket en serie som heter Fringe, den började idag och är 22 avsnitt såg den inte från början men verkade väldigt bra, men lite overkligt när man fick se vad som skulle hända nästa vecka. Då något rör sig i en tjejs mage och hon e hysterisk och skriver sen e hon på akuten å de frågar vilken månad hon e gravid i. Tydligen så kommer de ur något hemskt när de snittar för sköterskan skriker jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0