Lycka eller vad?

Hej!

Min syster ringde precis och frågade om jag skulle vara hemma hos dem mellan 8.30 och 09.00 imorgon för vi ska åka hem, det ska bli riktigt skönt ska se till att få mycket gjort av mitt pluggande något som jag inte har varit så bra på dom senaste dagarna.

På lördag ska vi nog bada tunna då min bror sa att han skulle försöka få igång den till den här helgen. Jag måste se till att börja packa innan jag går och lägger mej eftersom jag måste gå upp så pass mycket tidigare än vad jag är van vid. Tex idag vakanade jag klockan 10.30 och dom andra dagarna har väl varit ungefär liknande, fast måste verkligen få skylla det på att jag sover jättedåligt när jag är sjuk. Jag ska verkligen se till att den här helgen blir riktigt bra och att jag får umgås med min familj så mycket som möjligt, även om jag måste plugga så ska det fixa sej. Ska se till att skämma bort mej med att äta riktigt gott och att äta lite godis i helgen eftersom jag knappt har kunnat  äta på hela veckan.

/ Kram Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0