Lördag

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev, men det har faktiskt inte hänt så himla mycket var på stan och fikade med min syster, Ida och Max i Onsdags men orkade absolut ingenting så fick gå och lägga mej när jag kom hem sen. På kvällen såg jag på bonde söker fru önskar att dom kunde visa det varje kväll ist för bara en gång.

Kollade mitt konto igår och hade fått en massa pengar från CSN så passade på att köpa hem lite extra mat så gjorde en smörgås tårta men glömde tomaterna som skulle vara till garnering. Såg på Idol igår och måste säga att jag tycker att det var rätt att Loulou åkte ut men tycker ändå att Johan och Lars måste åka ut snart.

Idag ska jag vara duktig och tvätta har tid i fem timmar men det brukar oftast vara klart efter tre timmar. Har egentligen inte så mycket tvätt men det är skönt när man väl är klar.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0