Hemma och Internet

Hej!

Nu är jag hemma igen har egentlige skola men mår inte så himla bra att jag orkar gå dit, när jag kom till stationen så fick jag se att en klasskompis som jag hatar hade åkt med samma tåg och hon såg mig hur lyckat är det? Jag tog iaf bussen hem och kollade igenom posten och hade fått två paket som väntade på mig så var ner till affären för en liten stund sedan så nu har jag fått mitt internet sen var det mitt nya löshår som hade kommit, brunt den här gången eftersom det andra inte fick så fin färg.

Ska laga lite mat om några timmar tycker att det är alldeles för tidigt att fixa med det nu. Köttbullar och makaroner tror jag det får bli idag eller kanske tacos det är ju faktiskt riktigt gott har handlat hem till det också.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0