Gossip Girl och Ensam mamma söker

Hej!

Fy fan vad jag är förbannad efter att ha sett på Gossip Girl den där Georgina vilken liten bitch hon är, alltså visst de är tv men hon har inga hä,mningar alls utan gör vad somhelst för att få som hon vill. Men jag hoppas att någon får Dan på andra tankar och att han inser vem hon egentligen är.

Till ensam mamma söker då tycker att Anette ska välja Rickard visst dom andra verkar också bra men tycker att hon passar bäst ihop med honom och han är ju jättebra med barnen. Nina vet jag inte vem jag tycker att hon ska välja trodde verkligen på Staffan men eftersom han åkte ut förra gången så är de svårt att säga. Och Johanna ska jag inte säga eftersom jag redan vet vem hon är tillsammans med och måste säga att hon valde helt rätt, fast de andra var också jättebra. Tycker att Nicklas verkar väldigt bra, säger inte det bara för att jag också är från Dalarna, synd bara att han är för gammal;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0