God morgon

Hej!

Såg på stjärnor på is igår men somnade innan det var slut men vet iaf att det var Marie som åkte ut vilket var  väldigt dåligt. Blev väckt av att min syster ringde och ville prata eftersom hon stod och väntade på bussen hem från jobbet. Sedan skulle jag egentligen gå och lägga mej men fastande på femman där det var en rätt bra film, men fick se att den inte slutade fören två timmar senare så la mej ist.

När jag vaknade imorse så tyckte jag att det var alldeles för mörkt för att klockan skulle vara halv tio så gick upp och kollade på tvn och då hade vi ju ställt tillbaka klockan inatt så den var ju bara halv nio. Men hamnade i soffan och sov lite till sen gick jag och gjorde iordning smörgås och en stor kopp juice. Ska väl ta och försöka plugga lite idag är ju inlämning av uppgiften nästa måndag så jag har väl egentligen Panik nu. Eller borde ha det iallafall.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0