God morgon

Hej!

Vaknade några gånger under natten inte alls roligt, klarade verkligen inte av att gå upp kl 08 som jag skulle ha gjort så somnade om och gick upp vid 9.30 ist. Om några timmar ska jag hem till syrran och vara barnvakt åt barnen medan hon är till frisören och klipper sig. Tror att jag ska ta med min nya kamera då och ta lite bilder på barnen har inte så många bra, skulle vilja göra typ som ett collage med antingen bara barnen eller hela familjen. Det skulle bli en väldigt fin present till dom ska gifta sig i slutet av November, tror att dom skulle bli ganska glada också eller så skulle jag kunna dra ut korten och sätta dem i en ram med en massa små ramar i så gjorde vi till mormor i present förra året.

 När jag kommer hem ska jag försöka ta mej samman och börja med resten av uppgiften som jag har kvar, när man ser på det så är det väldigt mycket som är kvar att göra, men jag ska verkligen fixa det här tänker inte hoppa av ska fixa alla tre åren och bli en väldigt bra sjuksköterska kan jag lova.

Vi hörs Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0