Fredag

God Morgon!

Jag vet att det inte är morgon men blev väckte av min mamma ringde för en timme sen och skulle höra hur det var med mig, nyvaken som jag var klagade jag på att hon hade väckt mig och då sa hon att klockan var 12,30. Oops liksom har aldrig sovit så länge men det är inte konstigt heller med tanke på hur hemsk natten har varit, vart vaken typ halva natten och fått lov å dricka hela tiden. Har nog haft feber också ska snart gå och kolla det sen måste jag äta också.

Måste börja plugga idag något som jag skulle ha gjort hela veckan men det inte blivit något av när jag har mått som jag gör, börjar faktiskt få lite små panik har ju en inlämningsuppgift som ska göras klar och lämnas in sedan har vi tenta igen om någon vecka. Denna tenta ska jag se till att göra kan inte låta bli, låter som att jag har struntat i dom andra men det har jag absolut inte gjort har inte kunnat göra dem av vissa anledningar.

Fick en rolig överraskning igår när Jessica skrev att hon skulle komma ner och hälsa på mig i December, ska bli jättekul har inte träffat henne på länge nu.

/Bea

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, det ska bli jätte roligt :D Paaaaaarty ;)

2008-10-17 @ 22:28:07
URL: http://dontsaythewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0