Flytt

Hej!

Idag skulle vi ju flytta in mina grejer i lägenheten, det gick riktigt fort var väl klara och hade fått in allt på kanske 1½ timme hade mycket grejer kan jag lova. Men det blev jättebra till sist iaf, men sitter fortfarande kvar hemma hos min syster då resten av familjen är här då är det ju inte så roligt att åka ifrån dem. Ikväll har vi hunnit att vara tillbaka till min lägenhet då barnen fick bada dom var helt tokiga och var inte stilla i badet en enda gång. Sedan åkte vi hem och fixade med maten och nu sitter vi här och ser på stjärnor på is, vissa är ju faktiskt riktigt duktiga medan andra är mindre bra. Sedan har vi fått något att dricka av min systers sambo också;)

Vet inte vad jag ska skriva om mer ikväll får fundera på till nästa gång. Men nu kan det ta ett tag innan jag kan skriva igen för har inget internet hemma och ingen i huset har trådlöst som jag kan komma in på heller. Men får ta med mig datorn när jag kommer till min syster nästa gång eller får passa på i skolan.

God natt/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0