Fixat och trixat

Hej!

Nu har vi varit till min lägenhet och städat lite grann, vi åt även mellanmål där också ungarna var helt vilda och kunde inte vara lugna en enda sekund. Var till Plantagen sen och köpte en massa blommor, ska åka tillbaka till lägenheten när ungarna har somnat. För då kan vi fixa till ifred, ska ta med oss lite gardinstänger och sedan gardiner också kanske tar med lite grejer som vi lägger i frysen då min syster och hennes sambos frys är sönder så de kan inte använda den.

Nu är jag äntligen fri=D vi har pratat lite om hur vi ska göra och jag vill verkligen inte mer så nu är det slut. Har ju varit tillsammans i 5 månader nu och jag käner inte längre att jag är KÄR längre då är det ingen idé att forsätta.

Imorgon ska jag och min syster gå och träna efter att vi har lämnat barnen på dagis så det ska bli jätteskönt, sen är det så himla kul att ha någon att träna med så man har någon som sporrar en att man SKA iväg och träna. Så kan man inte komma med en massa dåliga ursäkter.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0