Dagen

Hej!

Kom nyss hem från min syster åkte dit efter tolv då jag skulle vara barnvakt runt två då syrran skulle och klippa sej. Efter att hon skulle kommit hem så skulle en kompis till dem och hennes dotter komma men de kom innan Tessa kom hem men det gick bra eftersom de har träffat mej flera gånger förut. Mariasom den andra mamman heter berättade att hennes dotter Wilma hade frågat efter mej varje gång de nämnde Ida och Max eftersom vi fikade tillsammans i skogen för några veckor sedan. Så när Wilma såg att jag var där så blev hon så glad att hon ropade på Bea hela tiden och gick och typ flörtade med mej, hon är så himla söt.

Idag så höll dom på och busade hela eftermiddagen från början var det bara Ida och Wilma eftersom Max låg och sov som han hade gjort ända sedan 12 till 15.30 vilket inte alls är likt honom men när han väl kom upp så busade han som bara den. Syrran kom hem igen halv fyra och då passade vi på och åt lite mellan mål, sedan var det tanken att jag skulle åka hem men fick stanna kvar och äta middag med dem. Så det har inte blivit något gjort på inlämningsuppgiften men är ju ledig imorgon så får ta och skriva lite då.

När jag gick hem från bussen nu ikväll så ringde jag mamma eftersom jag tycker att det är otäckt att gå själv från bussen när det är så mörkt som det är nu, så hon ringde upp mej ist då blev det ju gratis:P


God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0