Allt

Hej!

Om typ en timme ska jag ta bussen till fastighetsförmedlingen och hämta min nyckel till lägenheten. Ringde dit och de hade egentligen inte öppet när jag hade tänkt komma, men hon bokade in en tid klockan två alltså vilka dumma tider att bata ha öppet mellan 9 och 12. Vissa jobbar ju och andra har ju skola som man måste sköta, visst jag kanske inte alltid gör det helt exemplariskt men jag kan inte vara borta hela tiden. Så min syster ska komma lite senare och hjälpa till att städa lite grann, ska komma ihåg att fråga om det är okej att tapetsera om för det var en gammal tant som bodde där tidigare.

Mitt problem som jag har haft och fortfarande har ang den här killen ska jag försöka ta itu med idag eller imorgon, för man kan faktiskt inte säga att vi är tillsammans längre för vi ses knappt och för den delen så hörs vi nått heller. När jag var hem så ville han att vi skulle träffas men jag sa nej ville vara med alla andra ist.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0