2 Oktober

Hej!

Idag blev jag väckt 07.05 av min syster som kom in och frågade om jag ville ha gröt till frukost, blev chockad när jag såg hur lite klockan var då jag hade ställt alarmet på 07.50. Gick iaf upp och åt frukost med den andra så åkte vi och lämnade barnen på dagis och åkte sen raka vägen till gymmet för att träna, började med att gå 20 min på rullbandet och sedan så cycklade vi ett tag för att sedan gå och köra lite styrka. När vi var klara så gick vi och åt lunch, för att sedan springa in på Telia och fixa hemtelefon och bredband åt mig, vart rätt så nöjd då jag får en bärbar telefon och en digital kamera på köpet.

Sedan åkte vi och handlade en massa mat till mej som jag skulle stoppa in i både kylen och frysen. Efter att vi var klara på affären så åkte vi hem för att en kompis till min syster skulle komma och hämta lite kläder och pengarna som blev över då min syster handlade åt henne. Och efteråt så åkte vi till lägenheten och stoppade in allt, testade även att ringa med hemtelefonen också, det gick alldeles utmärkt. Men min syster åkte innan mig och hon kom på att min telefon som jag fått låna av dem var på ljudlös, så jag testade att slå på ljudet men det funkade iaf inte kan ju iaf ringa. Alla får väl skicka ett sms innan att de ska ringa för annars kommer jag aldrig veta eller höra när det ringer. Men detta gäller bara tills den nya telefonen kommer och han på Telia sa att det kunde ta cirka 10 dagar.

Imorn är det dags för tenta och jag satt mej och hård pluggade direkt när jag kom hem från lägenheten, känner mej riktigt på vissa delar av skelettet medan andra är knepigare. Och musklerna dom har jag inte lärt mig för de är så himla komplicerade=(  Fast jag måste tacka Mattias som går i min klass för att han har lagt ut bilder på våran hemsida så att vi kan lära oss alla ord. Ska äta strax så får sätta mej och plugga ikväll också.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0