Veckan...


Hej!

Nu har dett gått nästan en vecka sist jag skrev och det har hänt en hel del, förra helgen åkte vi hem till Dalarna och hade det helt underbart skönt. På fredag kväll bjöd mamma hela familjen på middag sen kollade vi på Idol och sen somnade alla förutom jag själv, på lördagen åkte syrran och barnen hem till en kompis och hälsade på sedan när dom kom hem åkte vi till kupolen och gick där en stund. På kvällen var vi hem bjudna till min bror och hans sambo på middag för att sedan bada tunna, det var jätteskönt men hade så himla ont i huvudet så var helt snurrig när vi gick upp sedan. Vi åkte hem någon gång runt ett på Söndag men det var så himla halt på vägen mellan Grangärde och Grängesberg så det tog enormt lång tid.

Har varit hemma i veckan och pluggat och nu har jag faktiskt kunnat göra någonting har kommit en bra bit på vägen, visst uppgiften skulle ha varit inlämad i Måndags men är nog klar nästa mådag ist då jag har varit hemma och haft "magajuka" den här veckan. Har upptäckt något konstigt med mitt ben har haft jäteont i det hela veckan så har fått ta minst två värktabletter om dagen för att det inte ska göra så ont. Men imorgon ska jag åka hem till Dalarna igen ska nog shoppa lite den här gången, mamma var på en underklädes affär i Borlänge idag och de hade 50% rabatt, menar vem tackar nej till ett så bra erbjudande? Förresten kan jag behöva det då jag inte har så många som hör ihop, så ska köpa en massa bara det finns något som passar.

/Bea

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag håller helt och hållet med! Obama blir nog en bra president. :)

2008-11-06 @ 00:00:00
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0