Dagen

Hej!

Tog bussen som gick runt 10.31 idag för att jag skulle in till stan och kolla på julklappar åt min systers barn och hittade jättebra klappar, hittade även en till min mamma också men jag tänker inte säga vad det är för något eftersom man aldrig vet vem som läser bloggen och kanske skvallrar. Ialla fall har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem förutom att ta fram alla mina sommarkläder och kollat igenom dem vad jag ska ha med mig när vi åker till Spanien, har även letat efter mitt pass också försökte ringa mamma men fick inget svar men till slut svarade hon och hon skulle leta efter passet och när hon ringde tillbaka hade hon hittat det var alldeles rädd för att ha tappat bort det.

Imorgon ska jag och min syster och barnen åka till Tibro till deras farmors jobb och köpa änglar som pensionärena där gör, min syster har såna från förra året och dom är jättefina men tar slut fort så det gäller att vara ute i god tid så därför ska vi vara där till 9 när dom öppnar. Men vi måste gå in i omgångar för Max får inte följa med in eftersom han har vattkoppor och om han då träffar gamla människor så kan han smitta dem och då kan de få bältros och det är verkligen inte bra.

Igår när jag precis hade gått ut genom porten och gått några steg ute så halkade jag framåt och tog emot mej med händerna, men efter det så hade jag jätteont i nacken och i axeln hela dagen men som tur var så gick det över fam mot kvällen men ska iaf se till att stretcha som jag blev tipsad om så att inget fastnade på fel ställe när jag gjorde mej illa.

Nej ska lägga ihop lite kläder nu och sen ska jag gå och lägga mej eftersom jag ska upp tidigt imorn.

Godnatt / Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0